Ebook: Je Ultieme Salesproces

Ontdek de vier geheimen van een gestructureerde 'Customer Journey' en behoor tot de 10% ondernemers die wél business halen uit hun follow up!
Je geeft hiermee je concurrentie het nakijken.

  • 5-12 contactmomenten

De meeste salesgesprekken worden pas gemaakt tussen het 5e en 12e contactmoment

  • 10% van de ondernemers

Wist je dat maar 10% van de ondernemers verder gaan dan de Marketing, lead, en sales follow up?

  • Wist je dat..?

Dit e-book het meest complete én tijdloze framework is voor IEDERE business?

Je gaat lezen én implementeren in je business:

✅ Een terugblik op je lead-generatie proces
✅ Lead follow up
✅ Lead-salesfollow up (met framework voor je salesgesprek)
✅ Sales follow up
✅ Zwakke lead of zwakke follow up
✅ BONUS: Je klant is je volgende lead

Over de auteur: Wichert van Helden

Wichert van Helden, 28 jaar, is de trotse eigenaar van een eigentijds en vooruitstrevend Online marketing bureau.

Scooluxe is opgericht om ondernemers zoals jij, te helpen met het opbouwen en/of uitbouwen van hun online marketing strategie.
We helpen ondernemers met daarnaast met het funderen van een goed online fundament. Dit zorgt voor een zekere continuïteit en heeft een bedrijf de groei in eigen hand.

Voor onze klanten vervullen wij de behoefte tot groei van de onderneming via de nieuwe marketingkanalen als Facebook, Google Ads, LinkedIn en Instagram.
Deze platformen zijn de basis om de transitie te maken van offline naar online.

De volgende stap is het verplaatsen van de focus op ‘online visitekaartje’ naar zichtbaarheid en het halen van business uit de beschikbare kanalen.