Wat is een content gameplan?

De eerste aandacht van je bezoekers gaat altijd uit naar afbeeldingen en video’s.
Belangrijk dus om deze afbeeldingen en video’s de juiste boodschap naar je bezoeker te laten uitdragen.
Goede content in combinatie met goede copywriting gaat zorgen voor meer herkenbaarheid bij je doelgroep en uiteindelijk voor meer conversies.

Content die multifunctioneel inzetbaar is is cruciaal. Of je nu bezoekers organisch werft via de zoekresultaten van Google, maar ook zeker wanneer je content gaat inzetten voor advertenties.

Uiteraard ondersteunen we je bij het maken van een content gameplan!

Succes met een content gameplan

Tips voor het maken van goede content

  1. Omslagfoto en -video. Voor je omslagfoto is het minimale formaat 851 x 315 pixels. Het aanbevolen formaat is 820 x 462 pixels.
  2. Zorg dat je content je verhaal ondersteunt
  3. Text in je advertentie komt overeen met je foto / video.
  4. Importeer je logo (optioneel)
  5. Niet langer dan 33 seconden
  6. Focus je op de eerste 3-5 seconden. Stel jezelf de vraag. ‘Als ik niet weet waarover het gaat, wordt dat duidelijk in de eerste 3-5 seconden?’
  7. Past de content in de huisstijl van je bedrijf?